stå



Idag fick Blondie stå eftersom jag inte gillar att rida själv,
dvs.utan att någon är med. Men det var kul ändå, mycket mys med Blondan :)<3 Hon skötte sig bra, mycket bättre än förra gången hon var helt ensam i stallet!  Dock kan det ha berott på att jag var lugnare den här gången, men ändå ;) I början gick hon runt runt och runt, men sedan fick hon hö att mumsa på så då gick det bättre :D Efter ett tag kom två andra hästar in så då blev Blondie glad! :D Så då satte jag mig ner i boxen och då är Blondie dupergullig :)<3 Hon kommer med huvudet och gosar, fast egentligen letar hon efter godis i min ficka, men det är öndå mysigt ;)
Tog lite bilder, men eftersom hon vet att jag har godis i någon av fickorna trodde hon att man kunde äta kameran så det blev kanske inga toppenbilder ;)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte söt häst(;<3

2011-03-13 @ 09:41:41
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Carolina

Är det en kompis du brukar rida med annars? :)

2011-03-13 @ 14:23:47
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0