FLYTT

Eftersom Malin inte bloggar har jag ingen jättelust att skriva på PONYLIFE så för tillfället flyttar jag till http://saaraasblogg.blogg.se/ och bloggar om mitt vardagsliv där mitt hästliv självklart är inkluderat!<3 Sedan får vi se, kanske kommer vi tillbaka, kanske inte! Men mig hittar du somsagt på http://saaraasblogg.blogg.se/!


paus

bloggpaus t. senast på tors
//Sara

flytt




Igår så flyttade Blondie till nytt stall! Dock bara några meter ifrån det andra haha, men där hon stod innan skulle stängas ner. Jag hände med Johanna redan vid tre tiden och när vi kom till stallet började vi med att fixa hos Larko, sedan gick vi till Blondie och packade in alla saker i bilen (enklare att flytta det så ;)) och åkte till nya stallet, men vi visste inte vart vi skulle ha sakerna så vi fick vänta på Tina ;) Sålänge tvättade vi Blondie påriktigt med schampo! Riktigt fin blev hon, dock blev jag inte lika fin, väldigt blöt blev jag, menmen så är det :P Tina kom väldigt snart och då körde vi till nya stallet med alla saker och satte in, wiieh! :D Tina hade med sig jordgubbar och körsbär så det blev en liten fika, tack! ♥

Sedan drog vi till Larkos stall för att göra iordning honom! Medan Johanna hoppade kollade jag på eftersom det blev två misslyckade försök med att ta bilder, så jag gav jag upp ;)



Efter hoppningen kom mamma och vi flyttade Blondie, skitstor box fick hon! Vi lärde oss de nya stallreglerna och sedan fodrade vi hästarna i gammla stallet :) Efter det mockade vi ur boxen och tog med saltstenen till nya stallet♥


RSS 2.0