Sherdil



Igår red jag den här envisa ponnyn, Sherdil. Det gick väl inte jättebra så jag hoppas att det går mycket bättre nästa vecka, men det är kanske att hoppas på för mycket?! Nej men han är nog inte så hemsk egentligen, det är bara jag som inte har en aning om hur man ska göra för att få honom att gå framåt när han får för sig att stanna... O så är han så envis så då står han bara där han står, med öronen smått bakåt o trmpar på stället.


Nej, nu hinner jag inte skriva längre, för jag ska till Horze i Lomma o prova ny ridväst o kolla på ett fleecetäcke till Tara. Om det blir något köp så kommer det antagligen upp bilder på det senare idag, eller om jag provar täcket på Tara så kommer bild senare. Jag tänkte kolla runt lite, nu är det ju bara knappt en månad tills jag fyller år, så då får man väl ta o komma på något kul att önska sig, om inte annat är ju stallsaker alltid bra!

                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0