Rubrik

Igår red jag o Ebba tilsammans igen, jag Tara o hon Mozi.
Tara gick väldigt bra o jag kändes jättefin! :) Precis innan vi gick ut kom Martas nya häst, en jättesöt skäck som heter Pocahontas. Så när jag o Ebba hade ridit så gick vi igenom Pocahontas saker o kom fram till att nu finns det 22 schabrak till tre hästar i stallet ;) Haha, så nu är det bara att välja o vraka! O benlindorna sen, brungrå, vanliga, o ett par mörkblå med nallebjörnar! Haha, så skumma o osnygga så de nästan skulle va lite kul att använda dom ;)
O så bestämde vi att Tara antagligen ska få vara med på hoppträningen i Lödde på måndag. Jay! Det ska bli kul att se hur hon är o vad hon kan. Jag funderar ju på att tävla lite smått senare, i alla fall kanske pay and jump, om det räknas som tävling ;)





                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0