Ridnig+Solnedgång=Awsome!


Bara för att leriga lilla Agge är så väldigt söt, när han står o
halvsover o njuter i kvällsolen!!! :)





Idag har jag ridit Tara på dresssyrbanan, o kvällsolen. Hon var pigg, o gick lite lagom bra. Varken i form eller trampade under sig, men vi fick åtminstonde ett eller två snygga galoppombyten, där själva bytet var bra, men inte det efter... Sen testade jag lite ökad trav, för att se lite hur hon går o vad hon kan, hon var jätteduktig på det också. :) Det var bara jag som inte visste riktigt hur jag skulle göra för att hon skulle förstå vad jag ville att hon skulle göra.
Dessuton fick jag chansen att öva sitsen mycket, red utan stigbyglar nästan hela tiden. Ibland är det lättre att rida utan än med stigbyglar... :)


                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0