Promenad

Eftersom Tara fortfarande ömmar o markerar på ena bakbenet så red jag inte idag. Men hon behövde komma ut o röra lite på sig i alla fall, så jag gick med henne fram o tilbaka på grusvägen mellan lilla o stora Bennickan.
Jag försökte få lite fina nya foton på henne, men hon tyckte ju inte alls att det räckte att bara skritta lite lungnt brevid mig, nä hon skulle gå på tvären, takta eller hoppa i sidled, framför allt när Mozart bockade i paddocken eller Agge rusade runt i hagen. Så fotona blev suddiga o med bara halva Tara med åt gången, men några blev helt okej! :) Här kommer några bättre o några sämre bilder...







Bild på Taras rygg, bara för att visa hennes "vita" färg






                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0