Dagens plus bild! <3





Idag träffade jag Malin och sedan kollade vi på tävlingar,
var hos Blondie och fotade! Äntligen någon som tycker det är kul att fota mig och Blondie :p Visserlige har jag bara frågat mamma innan, men ändå ;) Vi red ut, jag red och Malin gick bredvid och höll i ;P Och ja, jag erkänner, jag kan vara rätt rädd när jag rider ut :p Men jag har lovat mig själv att övervinna den rädslan och förhoppnigsvis så kan jag och Blondie galoppera på fälten i sommar! :D<3

Tyvärr blev Blondies kompis i hagen sur när vi skulle ta in Blondie och strök öronen bakot vilket gjorde Blondie rädd vilket är lika med att hon slets sg med grimma och grimsakft...Men det gick bra ändå, hon slets sig bara typ två meter och kom sedan snällt när jag smackade! Malin tog dock ut henne från hagen då jag blev rätt skrämd...

I boxen var Blondie väldigt stissig eftersom det bara var en häst (inte hennes granne) till inne i stallet och hon tycker det är HEMSKT att stå ensam med sin ryttare i stallet! Fastän hon hade hö blev hon stissig. Men ett plus var att tränset gick bra idag, alltid något ;)

När hon sedan fick sin eftermiddagsmat stod hon inte ensam utan det var nästan full rulle i stallet :p Så det gjorde henne lugn och när vi sedan skulle ta ut henne när hon hade ätit upp var det bara hon och grannen kvar och hon var lugn! Så somsagt alltid något :D

DETTA GJORDE VI:

* red ut
* gosade
* ryktade
* kollade på tävlingar (inte Blondie :p)


Imorgon drar jag till stallet igen - fjärde gången på raken (underbart!) och jag hoppas på en till heldag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0