bilder imorgon!



Idag har jag haft stalleftermiddag :D Tog även bilder men
dem får ni se imorgon :) Först fixade jag betfor til Blondie och så fick hon smaka av godiset, det var omtyckt! ;) Sedan ryktade jag henne, Johannas mamma mockade så jag ryktade direkt och sedan kratsade jag hovarna för att sadla och tränsa! :) Jag red i ridhuset eftesom det var tänkt att jag skulle galoppera, men jag var för rädd eftersom det var andra med sina smått busiga hästar där också :P Efter ridpasset ryktade jag, satte på täcken och lämnade henne med hö:et. Medan hon åt vägde jag upp nytt hö och blandade kraftfoder :) Sedan fotade jag till battteriet tog slut :( OCh sedan blev det mys och mer godis till Blondie ;P

När vi var klara hos Blondie körde vi till Larkos stall och kollade på hoppträningen för ponnys i ridhuset. Efter halva lektionen gick vi in och gjorde iordning Larko och sedan kollade vi på när Johanna hopptränade :D Jag har bestämt att jag ska bli lika duktig som hon! :D<3
Sedan gjorde vi iordning Larko igen och sen åkte vi hem :P

Så det blev ca 5 timmar i stallet, underbart!!! :DD

Bilderna som togs igår får ni se imorgon :)

 


Kommentarer
Postat av: Linnea H

Söt du och pållen är Sara :D

2011-03-11 @ 19:54:49
URL: http://epicskulldigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0