tisdag - stallet



Följde med Tina till Blondie och vi började med att
blanda betfor till Blondie, sedan tog vi in henne och medan hon åt sin EM-mat och sitt EM-hö fixade vi nytt hö :) När vi gjort det gick vi till Larko och medan Tina mockade fick jag rykta Larko! :D Han ät jättehög och jag nådde knappt upp för att borsta på hans rygg haha xD Vi fixade även hö till honom :) Sedan gick vi tillbaka till Blondie och jag ryktade henne medan Tina mockade - igen :P Jag saldade och tränsade också eftersomm jag skulle rida :) Efter ridturen gjorde jag iordningen henne och sedan mockade jag åt Heddas häst Aligthon (vet inte hur det stavas) medan Tina fixade mat åt Larko! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0