Dimmigt?!

Jag har ju nästan aldrig någon bra idé på rubrik, så idag blev det en beskrivning på vädret ;)

Men i alla fall, jag red Tara o hon gick ganska fint, hon slappnade av mer o mer efterhand, o på slutet gick hon väldigt bra. Dessutom fick hon jobba ganska mycket idag, så kanske hon inte är så jätte jättepigg imorgon när hon nog ska få ut o åka lite. Hoppträning i Lödde! :)
För att kunna träna mer än jag gör nu, så funderar jag på att gå med i Bjärreds RF som bland annat har träningar på den gården där Tara står. Det hade varit väldigt kul att vara med, så vi får se hur det blir...

 Tog lite nya bilder på Tara idag, men med min nya mobil, o det går inte att lägga in bilderna på datorn, så dom får ni nog senare. Så det blir en äldre bild istället...




                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0